Coś na ząb i piękne widoki

Co jest najprostszym i najtańszym daniem jakie może przygotować student? Moimi faworytami są makaron z pesto oraz naleśniki na słodko. I właśnie to króluje ostatnio na moim stole.

Przy okazji obiadu wróciłam do najlepszego przepisu na naleśniki, który zdradziła mi kiedyś moja przyjaciółka:

  • 1,5 szklanki mąki
  • 2 szklanki mleka
  • 3 jajka (małe)

Dobrze jest też dodać też odrobinę oleju, wtedy naleśniki nie przywierają. Po dokładnym wymieszaniu smaży się je na rozgrzanej patelni, ale już bez oleju. Przy odrobinie wprawy można też zostawić dla kogoś specjalnego na naleśnikach różne obrazki, jak uśmiechnięta buźka na zdjęciu poniżej.

img_20170113_161744

Z czym najbardziej lubisz naleśniki? Na słodko – z dżemem, z nutellą, z bananem i miodem? A może jesteś faworytem naleśników na słono – np. z brokułem, kalafiorem, marchewką i serem żółtym? Moim zdaniem najlepiej smakują w połączeniu z sosem czosnkowym. Pychota!

IMG_20170118_220419.jpg

Zrobił się troszkę blog kulinarny. Ale co zrobić, gotowanie to jedna z moich pasji. 🙂

Żeby jednak troszkę wrócić do klimatu Dundee – pochwalę się widokiem z kuchennego okna. Można z niego obserwować wspaniałe zachody słońca, których niestety ostatnio widuję trochę mniej, przez siedzenie na uczelni do późna. Oto kilka z nich!

Życzę wszystkim tak wspaniałych widoków, jakie ja mam przyjemność tu obserwować.

Skomentuj

