Museum of Transport – urodzinowa atrakcja

… czyli co zrobić w urodziny, kiedy nie masz co robić. Możesz jak (stereo)typowy Erasmus iść an miasto. Ale że ja typowym Erasmusem nie jestem, to i mój sposób na ten dzień był inny.

 Postanowiłam spróbować czegoś nowego i rozerwać się w trochę inny sposób. Zoo za daleko, kino za drogie. Wybór padł na leżące niedaleko muzeum transportu. Nie żałuję. 🙂

Nigdy nie pomyślałabym, że mogą mnie zaciekawić STARE SAMOCHODY. Jednak muzeum na najwyższym poziomie. Polecam bardzo wszystkim, którzy znaleźliby się w Dundee i nie mieli pomysłu na popołudnie.

W muzeum znalazłam też rekonstrukcję pierwszej maszyny latającej z Dundee. Co ciekawe, Preston Watson, jeden ze szkockich pionierów lotnictwa, pochodzi z Dundee.

W muzeum znalazłam też zdjęcia starego Dundee, po którym kiedyś jeździły tramwaje. Teraz tramwajów nie ma, ale za to można podziwiać dwupiętrowe autobusy. 🙂

img_20170114_122654ccimg_20170114_122700acc

Jednak jeszcze zanim rozpoczęłam zwiedzanie Muzeum, zostałam zaproszona na degustację serów i innych pyszności do miejscowego bufetu. Poczułam się bardzo mile zaskoczona. Taka degustacja w cenie biletu. Jakby ktoś wiedział, że akurat dziś wypadły moje urodziny. 🙂

IMG_20170114_115320cc.jpg

Deska serów i kanapki. Było pysznie!

Jak urodziny, to nie mogło się obejść bez tortu. Czekolady mam dosyć na najbliższy tydzień. albo i dwa. Ale tort był pyszny. Winko też całkiem dobre. Świętowanie można zatem uznać za udane.

Skomentuj

