Mam zdjęcie z Sherlock’iem! :D

Mimo że weekend studencki, więc najmniejszym kosztem, to nie mogłyśmy, będąc w Londynie, nie zafundować sobie jednej specjalnej atrakcji. Bilet do Madame Tussaud kosztował 29 funtów za osobę, ale zdecydowanie było WARTO!

Byłam tam jakieś 8 lat temu, ale od tamtej pory muzeum jest cały czas udoskonalane. Jest też w cenie biletu super kino 4D. Mogę śmiało powedzieć, że zrobiło na nas ogromne wrażenie. Dodatkowo była wystawa Gwiezdnych Wojen (całe szczęście, że niedawno obejrzałam wszystkie części i dałam się przekonać do Star Wars’ów)! 😀

Mam też zdjęcie z Benedictem Cumberbatch’em!!!

Fotogaleria:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud było najlepszym wyborem tego wyjazdu. Na pewno kiedyś tu jeszcze wrócę!

Skomentuj

